Uw aansluiting

Wij geven u hier het overzicht van de verschillende aansluitmogelijkheden (coax en glasvezel) in uw woning. Met de postcodecheck op deze website kunt u de huidige aansluitmogelijkheden opvragen van een bepaald adres (hier kunnen geen rechten aan worden ontleend).

Een standaardaansluiting houdt in:

  • Het leggen van een aansluitkabel op het perceel tot een lengte van 10 meter.
  • Het realiseren van een aansluitpunt , standaard in de meterkast ; dit aansluitpunt wordt het “Abonnee Overname Punt”(AOP) genoemd.
  • Een aansluiting wordt gerealiseerd volgens coax-of glastechniek, afhankelijk van de netwerksituatie.

Coaxaansluiting:

  • Indien u aangesloten bent, kunt u diensten aanvragen via de providers op dit netwerk.
  • Indien u een nieuwe aansluiting wilt aanvragen, kunt u een prijsopgave aanvragen bij KT Waalre met dit formulier: aanvraag prijsopgave coaxaansluiting
  • Indien u het huidige aansluitpunt wilt verplaatsen, kunt u een prijsopgave aanvragen bij KT Waalre met dit formulier: aanvraag prijsopgave verplaatsen coaxaansluiting
  • Indien er aan de coaxaansluiting schade is ontstaan op uw privéterrein, dan zijn de kosten daarvan voor de veroorzaker.
    Meld de schade zo vlug mogelijk aan KT Waalre want misschien hebben ook andere bewoners hinder van deze schade.
    -Neem telefonisch contact op met ons kantoor: 0402218044 ( iedere werkdag tussen 09.00-14.00 uur bereikbaar)
    -of spreek de melding in op het antwoordapparaat van onze storingsdienst CTRX: 0478550786;
    -of mail ons: info@kabeltelevisiewaalre.nl
Glasvezelaansluiting:
Hoe ziet het faseringsplan van de glasvezelaansluiting FTTH in Waalre er uit ?
Hier vindt u ons plan.
Particulier
 
  • Indien u aangesloten bent, kunt u diensten aanvragen via de providers op dit netwerk. Heeft u een Internet dienst van Ziggo neem dan contact op met KT Waalre.
  • Indien u een nieuwe bewoner bent en uw adres is reeds aangesloten op glasvezel maar u wilt binnen 3 maanden na de verhuizing nog geen glasvezeldiensten afnemen, dan kunt u de passieve inning ( €7/mnd) voor de eventueel openstaande termijnen overnemen. Neem contact op met KT Waalre om het bedrag van de resterende looptijd te horen en meer informatie over deze aansluitmogelijkheid. Hier vindt u het formulier: aanvraag passieve inning voor de glasvezelaansluiting verderzetten.
  • Indien u een nieuwe aansluiting wilt aanvragen bij KT Waalre kunt u een prijsopgave aanvragen met dit formulier:aanvraag prijsopgave glasvezelaansluiting
  • Indien u het huidige aansluitpunt wilt verplaatsen, kunt u een prijsopgave aanvragen bij KT Waalre met dit formulier: aanvraag prijsopgave verplaatsen glasvezelaansluiting
  • Indien er aan de glasvezelaansluiting schade is ontstaan op uw privéterrein, dan zijn de kosten daarvan voor de veroorzaker.
    Meld de schade zo vlug mogelijk aan KT Waalre want misschien hebben ook andere bewoners hinder van deze schade.

    -Neem telefonisch contact op met ons kantoor: 0402218044 ( iedere werkdag tussen 09.00-14.00 uur bereikbaar)
    -of mail ons: ticket@ktwaalre.nl
 Zakelijk

 Neem als zakelijke klant eerst contact op met KT Waalre via info@kabeltelevisiewaalre.nl

 KT Waalre kan redenen hebben voor het weigeren van de aansluiting